خشکشویی کراوات مردانه

03/فوریه/2024
ravi
جستجو

خشکشویی کراوات مردانه

اتوکشی و خشکشویی فوری کراوات ۰۹۱۲۴۵۷۹۲۰۵ 

کراوات یکی از اجزای پوشش های مردانه به خصوص کت و شلوار است، افراد در زمان های مختلف به خصوص در موقعیت های رسمی از کراوات استفاده می کنند. کراوات مردانه می تواند به صورت ساده و یا طرح دار باشد و همین طور مدل های مختلفی داشته باشد و حتی در کت و شلوارهای دامادی نیز استفاده می شود.

کراوات جزء پوشش هایی است که اگر استفاده شود، در نگاه اول، مخاطب را به خودش جذب می کند و از آن جایی که شکل نواری باریک یا پهن اما دراز دارد، زودتر کثیف و آلوده می شود؛ چون که روی پیراهن اصلی هم قرار می گیرد و از دور گردن استفاده می شود و به مرور عرق کردن و گرما آن را کثیف می کند.

کراوات کثیف و چروک شده، نازیباست و استایل آقایان را خوب جلوه نمی دهد، به همین دلیل هر چند وقت باید آن ها شستشو شوند؛ اما شستشو آن ها نیاز به یک سری اصول و ترفندها دارد و کاری نیست که بتوان آن را در منزل انجام داد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

خشکشویی کراوات مردانه در تهران

حفظ کیفیت، رنگ و به خصوص طرح کراوات در شستشو باید رعایت شود، اگر از مواد شوینده نامناسب برای آن ها بهره بگیرند، کراوات ها پس از شسشتو دیگر جذابیت و جلوه روز اول را ندارند، چون که کمرنگ تر شده و در صورت وجود طرح، آن ها از بین می روند. بنابراین شستشو آن ها را نباید در منزل انجام داد و باید به مراکز خشکشویی سپرده شوند. در این مراکز کراوات ها با مواد شوینده و حلال های مناسب شستشو شده و اتو کشی شده و مانند روز اول نو و تمیز می شوند.

خشکشویی آنلاین کراوات مردانه

شاید کراوات های زیادی در کمدتان دارید که نیاز به خدمات خشکشویی دارند، اما تا به حال فرصت نکرده اید تا آن ها را شستشو کنید، باید به شما بگوییم که می توانید خیلی راحت با دریافت خدمات خشکشویی آنلاین کراوات این کار را انجام دهید؛ خدمات اینترنتی هیچ زمان اضافی از شما نمی گیرند.

خدمات خشکشویی دیگر مانند گذشته نیست که باید به صورت حضوری مراجعه کنید تا لباس ها را تحویل داده و مجددا بروید تا آن ها را دریافت کنید، می توانید با ثبت خدمات به صورت اینترنتی نه تنها در منزل، بلکه در هر جای دیگر که حضور دارید از خدمات خشکشویی آنلاین بهره بگیرید و هیچ نیازی به تغییر در برنامه روزانه، کاری و … نیست.

برای خشکشویی کت تک کلیک کنید 

خشکشویی کراوات

قیمت خشکشویی کراوات

خدمات خشکشویی برای هر لباس و پوشش به صورت مجزا انجام می شود، به همین دلیل قیمت هر یک از آن ها با دیگری متفاوت است. برای خشکشویی کراوات ها هم به همین صورت است و نمی توان یک قیمت همیشگی در نظر داشت. قیمت خشکشویی کراوات به مواردی اعم از مواد شوینده، تعداد، میزان کثیفی، نوع پارچه، اتو کشی و … بستگی دارد. با توجه به این موارد باید بگوییم که لاوسته، خشکشویی انواع کراوات را با کم ترین قیمت و با بالاترین کیفیت انجام می دهد، شما در زمان سفارش می توانید قیمت ها را استعلام بگیرید.

اتو کشی کراوات مردانه

پس از شستشو یکی دیگر از خدمات مهم و تعیین کننده در مراکز خشکشویی، اتو کشی است. هر چقدر هم که پارچه کراوات تمیز باشد، اما چروکیده و ناصاف باشد، روی شکل زیبایی آن تاثیر بدی می گذارد و اجازه نمی دهد تا جلوه کند، به همین دلیل بعضی از افراد البسه و یا کراوات هایشان تمیز است و تنها به دلیل خدمات اتوکشی به خشکشویی ها مراجعه می کنند.

اتوکشی با تجهیزات جدید و اتوپرس های مخصوص انجام شده و کیفیت پارچه به خصوص رنگ آن را حفظ می کنند.

چرا خشکشویی لاوسته برای شستشو و اتوکشی کراوات

با توجه به استقبال مردم از خدمات خشکشویی امروزه مراکز زیادی در این زمینه فعالیت می کنند، اما کیفیت خدمات در آن ها متنوع است، هر گونه بی کیفیت و یا اشتباه در انجام خدمات می تواند برای البسه مشکل ساز باشد و کیفیت آن ها را کاهش دهد به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که از مراکز خشکشویی با کیفیت استفاده کنید.

خدمات تخصصی: خشکشویی شلوار در تهران

خشکشویی با کیفیت یک سری ویژگی های دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالا: شستشو با در نظر گرفتن و بررسی رنگ و پارچه
  • مواد شوینده با کیفیت: استفاده از موادهای شوینده خارجی، بدون کم ترین آسیب
  • قیمت مناسب: تعرفه های مقرون به صرفه به نسبت خدمات
  • ارائه خدمات به صورت آنلاین: امکان ثبت سفارش اینترنتی و دریافت و تحویل لباس درب منزل

خشکشویی آنلاین در تهران لاوسته با سال ها تجربه، دارای تمام ویژگی های فوق است. این خشکشویی، شستشو و اتو کشی انواع کراوات را با بالاترین کیفیت و بدون پرداخت هزینه سنگین انجام می دهد و ثبت خدمات اینترنتی نیز دارد و پس از ثبت سفارش، در کوتاه ترین زمان ممکن به شما خدمت رسانی می کند.

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید