خشکشویی کت تک در تهران

19/سپتامبر/2023
ravi
جستجو

خشکشویی کت تک در تهران

کت تک یکی از لباس های مورد علاقه افراد به ویژه آقایان است که می توانند آن را با هر رنگ، طرح و نوع پارچه انتخاب کنند. کت های تک هم حالت مجلسی، رسمی و هم شکل اسپرت دارند، از این رو از آن ها در جاهای مختلفی استفاده می شود.

نوع پارچه و رنگبندی کت های تک می تواند با هم تفاوت داشته باشد، به همین دلیل حساسیت شستشو آن ها نسبت به کت و شلوارهای معمولی خیلی بیشتر است و باید با مواد شوینده مخصوص پارچه آن ها شستشو شود، به همین دلیل شستشو با ماشین لباس شویی و روش های دستی اصلا برای کت تک پیشنهاد نمی شود و حتما باید به مراکز خشکشویی کت تک در تهران ارائه داده شوند.

قیمت خشکشویی کت تک

قیمت در حوزه خدمات خشکشویی همیشه یکی از دغدغه های مشتریان بوده است، باید در مورد تعرفه و هزینه های شستشو، لکه برداری و اتوکشی کت های تک به شما بگوییم که آن ها با توجه به یک سری عوامل تعیین می شود، به عنوان مثال میزان کثیفی کت تک، جنس پارچه، نیاز به لکه برداری یا عدم آن، کیفیت مواد شوینده و … از جمله مواردی هستند که روی قیمت خشکشویی کت تک تاثیر می گذارند که باید آن ها را در نظر داشته باشید، با این وجود خشکشویی آنلاین در تهران لاوسته بهترین خدمات خشکشویی کت تک در تهران با قیمت مناسب را به شما ارائه می دهد.

خشکشویی کت تک تهران

کت های تک را در هر مراسمی می توان استفاده کرد و همین طور قابلیت استفاده روزانه را هم دارد، از این رو زود تر از کت و شلوارهای معمولی که تنها در محیط های رسمی کاربرد دارد، کثیف می شود و نیاز به شستشو دارد. خشکشویی کت تک باید به صورت تخصصی انجام شود، از این رو شما نیاز به مرکز تخصصی خشکشویی کت تک تهران دارید تا هم مواد شوینده آن متناسب با نوع کت باشد و هم از دستگاه های جدید استفاده کند.

خشکشویی کت تک زنانه

هر چند کت های تک برای آقایان بیشتر کاربرد دارد، اما امروزه ما شاهد افزایش مدل های کت تک زنانه برای بانوان هم هستیم که مدل های آن ها با هم دیگر فرق می کند. کت تک زنانه هم بیشتر حالت نیمه رسمی دارند و در مجالس به کار می روند. خشکشویی کت تک زنانه هم مثل کت های مردانه باید با استفاده از مواد شوینده مخصوص انجام شود.

 

خشکشویی کت تک در تهران

خشکشویی کت تک مردانه

کت های مردانه بیشتر از سایر البسه در معرض دید هستند، به همین دلیل کثیفی و آلودگی آن ها بیشتر به چشم می آید و اگر حتی یک یا چند لکه روی آن ها باشد هم نیاز به خشکشویی دارند. خشکشویی کت تک مردانه به این صورت انجام می شود که ابتدا کت ها دریافت شده، از نظر کثیفی، کیفیت، پارچه، جنس و رنگ بررسی شده و سپس با مواد و تجهیزات مخصوص شستشو و اتوکشی می شوند و در آخر آن ها را به مشتریان تحویل می دهند.

خشکشویی کت

خشکشویی کت باید به صورت انجام شود که کیفیت پارچه و اتو کت کامل حفظ شود، الیاف پارچه هایی که در کت های تک استفاده می شوند، حساس هستند و اگر شما آن ها را به صورت دستی شستشو کنید، نه کاملا تمیز می شوند و نه قابلیت اتوکشی دارند، به همین دلیل خشکشویی آن ها با لباس های معمولی کاملا تفاوت دارد و باید به روش تخصصی در مراکز خشکشویی کت تک در تهران انجام شود.

بهترین خشکشویی کت تک تهران

خشکشویی های زیادی شاید خدمات شستشوی کت های تک را ارائه دهند، اما برای انتخاب بهترین خشکشویی کت تک تهران باید به یک سری ویژگی های آن ها توجه کرد که عبارتند از:
۱٫ کیفیت بالا
۲٫ استفاده از مواد شوینده مناسب
۳٫ ارائه خدمات ۲۴ ساعته
۴٫ بهره گیری از تجهیزات جدید و به روز
۵٫ اتوکشی تخصصی
۶٫ تحویل در زمان گفته شده
۷٫ ارائه خدمات به صورت آنلاین
۸٫ تعرفه مقرون به صرفه

 

خدمات خشکشویی کت و شلوار در تهران  اینجا کلیک کنید …

شستن کت در خانه

یک سری از افراد به این فکر می افتند که کت ها را در خانه شستشو کنند، روش های دستی به هیچ عنوان برای شستشوی کت ها مناسب نیستند، چرا که بافت پارچه را کامل از بین می برند، رنگ آن پس از شستشو عوض می شود و خشک کردن کت های تک هم در روش های خانگی امکان پذیر نیست و زمان زیادی می برد و در انتها هم کت کامل تمیز نمی شود.

همچنین یک سری لکه هایی که روی لباس ها ایجاد می شوند به مواد شوینده مخصوص نیاز دارند و با مواد شوینده خانگی از بین نمی روند و بدتر لک می شوند. بنابراین اگر شما بخواهید به کت تک را در خانه شستشو کنید، بافت آن را از بین برده و طول عمرش را کاهش می دهید و پس از یک مدت کت دیگر قابلیت استفاده را ندارد.

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید