خشکشویی لباس بچه گانه در تهران

12/اکتبر/2023
ravi
جستجو

خشکشویی لباس بچه گانه در تهران

هم اکنون تماس بگیرید ۰۹۱۲۴۵۷۹۲۰۵ 

لباس های کودکان جزء حساس ترین لباس ها به شمار می روند؛ چرا که دائما با پوست و بدن آن ها در ارتباط هستند، به همین دلیل باید همیشه تمیز و بهداشتی باشند. لباس های کودکان را نمی توان با هر ماده شوینده ای شستشو کرده، نحوه شستن و استفاده کردن از آن ها کاملا با البسه معمولی فرق دارد. ممکن است بارها شستشوی لباس بچگانه را در خانه انجام داده باشید، اما بدن کودک به آن حساسیت داده باشد، بنابراین باید به مراکز خشکشویی لباس بچگانه در تهران سپرده شوند.

خشکشویی آنلاین لباس بچگانه

شما می توانید بدون آن که بخواهید زمان زیادی برای رفت و آمد به خشکشویی ها در نظر بگیرید، در کم ترین زمان ممکن به صورت اینترنتی لباس های بچگانه را به خشکشویی ها تحویل دهید. خشکشویی آنلاین لباس بچگانه این قابلیت را می دهد در هر زمان از شبانه روز که نیاز داشتید سفارش خودتان را ثبت کنید، بدون آن که بخواهید در ترافیک خیابان ها معطل شوید. لباس ها درب محل شما دریافت شده و پس از انجام خدمات مجددا در همان آدرس ذکر شده به شما ارائه داده می شوند.

قیمت خشکشویی لباس بچگانه

با توجه به حساسیت و مواد شوینده ای که لباس های بچگانه دارد، تعرفه آن ها نسبت به شستشوی لباس های معمولی در خشکشویی لباس بچگانه در تهران فرق می کند، به همین دلیل بهتر است پیش از ثبت سفارش آن را استعلام بگیرید، اما با این وجود یک سری موارد هستند که روی قیمت خشکشویی لباس بچگانه تاثیر دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱٫ کیفیت مواد شوینده
۲٫ تجهیزات مورد نیاز
۳٫ تعداد البسه
۴٫ میزان کثیفی
۵٫ و…

خشکشویی لاوسته با بهترین مواد شوینده و مناسب ترین قیمت، انواع لباس بچگانه را شستشو می کند.

بدانید: خشکشویی لباس نوزاد

خشکشویی لباس کودک

 

خشکشویی لباس بچه گانه در تهران

لباس های کودک از الیاف حساسی تولید می شوند و نسبت به سایر لباس ها هم کمی گران قیمت تر هستند، از این رو باید به صورتی شستشو شوند که نه تنها به بدن کودک آسیب نزنند، بلکه طول عمر بالایی هم داشته باشند.
خشکشویی لباس کودک باید در دمای بالا و مواد شوینده با کیفیت انجام شود تا میکروب ها کاملا از روی از بین بروند و تمیز و پاک باشد؛ چرا که بخشی از بیماری های پوستی و حساسیت کودکان می تواند ناشی از شستشوی البسه آن ها باشد.

بهترین خشکشویی لباس بچگانه

با این وجود بسیاری از خشکشویی ها خدمات خشکشویی لباس بچگانه را انجام نمی دهند، شما برای دریافت این خدمات بهتر است به سراغ خشکشویی های تخصصی بروید.
خشکشویی های تخصصی بخشی از خدمات خود را به شستشو لباس کودکان اختصاص داده اند و با مواد شوینده مخصوص آن ها را شستشو می کنند و از تجهیزات مناسب و مجزا بهره می گیرند.

خشکشویی لاوسته یکی از معدود مراکز شستشو است که خدمات خشکشویی تخصصی لباس بچگانه را ارائه می دهد. شما می توانید انواع لباس بچگانه را به این مرکز تحویل داده و با بالاترین کیفیت شستشو و خدمات دریافت کنید. شستشوی لاوسته به این صورت است که ابتدا لباس بچگانه را دریافت کرده، آن ها را دسته بندی می کند و با مواد شوینده مخصوص و تجهیزات مجزا نسبت به سایر البسه شستشو می نماید و سپس به دست شما می رساند. ثبت سفارش و ارائه تمام مراحل در این مرکز آنلاین است و نیازی به مراجعه حضوری شما ندارد.

شرایط حساس خشکشویی لباس بچگانه

شستشو لباس های کودکان به نسبت سخت تر است و نیاز به یک سری مراحل بیشتری دارد. لکه هایی که روی لباس نوزادان و کودکان ایجاد می شود، مانند آب دهان، شیر، مواد غذایی، نم پس دادن پوشک، داروها و … کمکی سخت تر از لکه های عادی تمیز می شوند و باید از مواد مخصوص آن ها استفاده کرد.

همین طور برای خشکشویی لباس کودکان باید از مواد شوینده مخصوص که بدون بو، بدون مواد سفید کننده و آنزیم هستند استفاده شود تا کمترین مشکلات را در بدن کودکان ایجاد کند. سیستم ایمنی کودکان در سنین بچگی ضعیف است و عوامل خارجی که روی لباس ها هستند روی آن ها تاثیر می گذارد. برخی از مواد شوینده به خصوص شوینده های خانگی دارای بو هستند که می تواند حساسیت در کودکان ایجاد کند، از این رو باید مواد شوینده مخصوص باشد.

نکته دیگری که درمورد حساسیت خشکشویی لباس بچگانه وجود دارد، تغییر سایز آن ها در اثر شستشوی نامناسب است. بارها پیش آماده که لباس کودکان را در خانه و با روش های سنتی شستشو کرده اید، اما پس از یک بار و دوبار استفاده، قد لباس کوتاه تر شده و یا به اصطلاح آب رفته است، به همین دلیل شستشوی درست و اصولی هم روی کیفیت لباس تاثیر دارد، در مراکز خشکشویی از مواد شوینده ای استفاده می شود که کمترین تاثیر منفی را روی پارچه لباس بچگانه می گذارد.

 

خدمات خشکشویی تخصصی در لاوسته بزرگ ترین خشکشویی آنلاین در تهران

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید