خشکشویی پرده در تهران

01/جولای/2023
ravi
جستجو

خشکشویی پرده در تهران (لاوسته)

خشکشویی پرده در تهران دیگه نگرانی نداره !!! شستشو و نظافت پرده یکی از نگرانی های اصلی افراد است. شستن پرده ها نیاز به ترفند ها و تکنیک های خاص خودش دارد. هر پرده ای دارای یک مدل است، به همین دلیل همه آن ها را نمی توان به سادگی شست. پرده ها در حال حاضر از حریر، مخمل، تور و پارچه های دیگر دوخته می شوند، در نتیجه شستشو آن ها حتما باید در خشکشویی پرده انجام شود.

 

خشکشویی پرده

جمع کردن، شستشو، نصب و تنظیم مجدد پرده نیاز به زمان و انرژی بالایی دارد. شستشو های خانگی نه تنها پرده ها را تمیز نمی کند، بلکه پارچه آن ها را هم خراب می کند. یک پرده اگر یک یا چند بار به صورت سنتی شستشو شود دیگر زیبایی اولیه را ندارد.

پرده ها در زمان استفاده زودتر از سایر وسایل کثیف و آلوده می شوند و بیشتر در معرض گرد و خاک هستند. شستشو و خشکشویی پرده باید با توجه به جنس، مدل و همین طور پارچه آن انجام شود تا پرده چروک نشود. در مرکز خشکشویی پرده در تهران – لاوسته، هر مدل پرده به روش خودش شسشو می شود و از مواد شوینده مخصوص آن استفاده می کنند.

خشکشویی پرده در تهران

خشکشویی پرده در تهران / لاوسته با پیک رایگان

 

قیمت خشکشویی پرده

یکی از سوالاتی که افراد می پرسند، درمورد قیمت خشکشویی پرده است. هزینه های پرده نسبت به سایر خدمات خشکشویی متفاوت است و یک سری عوامل روی آن ها تاثیر دارد که عبارتند از:

  1. نوع پرده

  2. میزان شستشو

  3. روش شستشو

  4. مواد شوینده

  5. تعداد پرده

  6. جنس پرده

  7. و…

 

قیمت خشکشویی پرده با توجه به موارد بالا تعیین می شود. شما می توانید پیش از ثبت سفارش آن را استعلام بگیرید. خشکشویی آنلاین تهران  لاوسته بهترین کیفیت در شستشوی پرده با قیمت مناسب را به شما ارائه می دهد.

 

خشکشویی آنلاین پرده

جمع کردن پرده کاری سخت است، پرده ها معمولا حجم زیادی دارند و جابه جا کردن آن ها به وسیله نیاز دارد، از این رو برای شما سخت است آن را جمع کنید و به صورت حضوری به مراکز خشکشویی تحویل دهید. بنابراین خدمات خشکشویی آنلاین برای شما یک گزینه مناسب محسوب می شوند.

شما در خشکشویی آنلاین پرده هیچ نیازی به مراجعه حضوری ندارید در کم ترین زمان می توانید سفارش خود را ثبت کنید، پرده ها در درب منزل تحویل گرفته می شوند و آن ها پس از اجرای خدمات خشکشویی به محل شما ارسال می شوند. بدون نیاز به هیچ جابه جایی خدمات نظافت پرده انجام می گیرد.

 

مزایای استفاده از خشکشویی پرده

∙ فرسودگی کمتر پرده

∙ حفظ کیفیت جنس پارچه پرده

∙ شستشوی بهتر

∙ لکه بری

∙ شستشو پرده های بزرگ

∙ حفظ رنگ پرده

∙ استفاده از مواد شوینده مناسب پرده

 

خشکشویی پرده زبرا، پرده حریر

روش شستشو و خشکشویی در پرده ها با توجه به مدل های آن کاملا متفاوت است. هم از نظر روش شستشو و هم استفاده از مواد شوینده با هم دیگر فرق می کنند.

در ساخت و دوخت پرده زبرا از پی وی سی استفاده می شود تا گرد و غبار به پارچه نچسبند و همین طور پرده به خوبی روی قاب خودش سوار شود. شستشو پرده زبرا باید به نحوی صورت بگیرد که بافت پارچه خراب نشود و شید آن تغییر شکل ندهد. در خشکشویی های پرده از روش های متفاوتی استفاده می کنند یا پرده را از قاب خارج می کنند و یا این که آن را به روش دیگر می شویند. خشکشویی پرده زبرا یکی از تخصصی ترین شستشوهای پرده است که حتما باید در مراکز خشکشویی انجام شود.

درمورد خشکشویی پرده های حریر هم باید بگوییم که در شستشو آن ها نباید از مواد شوینده خیلی قوی استفاده کرد، چون که بافت پرده را فرسوده می کند. در روش شستشوی پرده های حریر تا جایی که ممکن است از محلول های خاص استفاده می شود و پس از آن خشکشویی صورت می گیرد تا پرده چروک نشود.

 

 

خشکشویی پرده های ضخیم و نازک

پرده های ضخیم و نازک معمولا در پذیرایی واتاق خواب استفاده می شوند و از محبوب ترین مدل های پرده هستند. پرده های ضخیم مانند پرده های مخمل پارچه های محکم تری نسبت به بقیه دارند و زمانی که لک شوند، از بین بردن آن ها کار سخت استو پرده های ضخیم با توجه به بافت پارچه آن ها شستشوشان وقت گیر است و باید از موادی استفاده شود تا آن ها را سنگین تر نکند و تقریبا با روش های خانگی و ماشین لباسشویی غیر ممکن است.

برای پرده های نازک هم، پارچه آن ها خیلی حساس است که اگر بیشتر از حد شستشو شوند یا مواد بخورند ممکن است کیفیت خودشان را از دست داده و یا کش بیایند. در شستشو و خشکشویی این پرده ها تا جایی که ممکن است لکه برداری شده و با محلول های سبک شستشو می شوند. خشکشویی هر مدل پرده کاری تخصصی است و باید در مرکز خشکشویی لاوسته انجام شود.

 

 

خشکشویی پرده در تهران / سفید شویی و اتوشویی پرده

در مراکز خشکشویی، سفید شویی و اتوشویی جز مهم ترین کارهای شستشو پرده هستند که به شما ارائه داده می شوند.

هر پرده ای می تواند رنگ متفاوتی داشته باشد، اما غالب ترین رنگی که در پرده ها وجود دارد سفید است. سفید شویی پرده ها به این معناست که پارچه آن ها به تمیزی و درخشندگی روز اول شوند. در سفید شویی از محلول های مخصوص استفاده می شود تا پرده ها به همان درخشندگی برگردند و لکه هایی که به مرور ایجاد شده اند، برطرف شوند. در سفید شویی از ابزارهای متفاوت استفاده می شود تا هم بافت پارچه پرده حفظ شود و هم چروکیده نشود. پس از شستشو خدمات اتوشویی صورت می گیرد تا پرده صاف و یکدست تحویل شما داده شود.

 

تفکیک پرده ها در لاوسته

لاوسته، یکی از تخصصی ترین مرکز خشکشویی پرده است. زمانی که شما خدمات خشکشویی پرده را سفارش می دهید، پس از تحویل، در این مرکز هر پرده به صورت مجزا دسته بندی می شود. یعنی اگر شما یک پرده زبرا و یک پرده مخمل به لاوسته تحویل می دهید، پرده ها دسته بندی شده و با روش مخصوص خودشان شستشو می شوند. ما امروزه دارای انواع و اقسام پرده های مختلف هستیم که هر کدام روش خشکشویی خودشان را دارند. پر استفاده ترین پرده ها عبارتند از:

خشکشویی پرده در تهران:

پرده حریر

پرده کتان

پرده ساتن

پرده آستری

پرده رومن

پرده والان دار

پرده ابریشم و مخمل

پرده زبرا

پرده توری

پرده سه بعدی

پرده پانچ

هم اکنون برای خشکشویی پرده در شهر تهران تماس بگیرید …

 خشکشویی آنلاین در تهران   ۰۹۱۲۴۵۷۹۲۰۵

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید