نحوه شستشوی کیف برزنتی

12/ژانویه/2023
ravi
جستجو

نحوه شستشوی کیف برزنتی + ترفندهایی طلایی

معمولا کیف های برزنتی نسبت به کیف های دیگر در مقابل ساییدگی و پاره شدن آسیب پذیر ترند. یکی از معایب این نوع کیف ها نوذ آب و مواد غذایی به بافت آن است ، مخصوصا اگر کیف برزنتی  را در محیط هایی مثل روی میزغذاخوری یا کف باشگاه قرار بدیم ، به همین علت است که باید برای نگهداری و شستشو صحیح کیف های برزنتی آموزش ببینیم تا مجبور نباشیم بعد مدت کوتاهی یک کیف جدید جایگزین کنیم…

با اینکه سریع کثیف می شود اما این نوع کیف ها محبوبیت بیشتری دارد ( شیک و کاملا کاربردی است) در مسافرت ها یا حتی باشگاه و قرارهای دوستانه همراه ما است و به معنای واقعی یک لوازم جانبی عالی است.

اگر با ترفندهای شستشو کیف های برزنتی آشنا باشید دوام و ماندگاری آنها خیلی خیلی بیشتر می شود و در هزینه های خرید مجدد کیف میتوانید صرفه جویی کنید …

اقداماتی قبل از تمیز کردن کیف های برزنتی

در صورت امکان همه اضافات کیف را از آن جدا کنید ( معمولا برای زیبایی از گلدوزی، نقاشی با دست، پارچه های تزئینی استفاده می شود) چرا که ممکن است این عناصر اضافی با شستشو آسیب دیده و بعد از شستشو ظاهر زشتی را به وجود بیاورد.

 

پاکسازی کیف از ضایعات

پاکسازی کامل به معنای خالی کردن و تکاندن تمام جیب های کیف ( هیچ نوع ضایعاتی نباید در کیف باقی بماند) میتوانید  آستر  را به بیرون بکشید و از پاکسازی کامل اطمینان بیشتری حاصل کنید.

توجه به دمای آب

دمای شستشو برای کیف های برزنتی مهم است اگر کیف دارای برچسب ها و نقاشی های مختلف است از آب خیلی گرم نباید استفاده کنید ، ممکن است این آثار گرافیکی در تماس با آب داغ ریزش کند. میتوانید تست رنگ هم از کیف بگیرید ( یکقسمت کیف را به مدت ده دقیقه داخل آب ولرم بگذارید اگر رنگ نداد میتوانید با خیال آسوده تری شسشتو کامل را انجام دهید)

حذف لکه از کیف

باید از شوینده های ملایم استفاده کنید ( صابون، مایع لباسشویی) به ازای هر یک لیوان آب باید ۱ قاشق شوینده به آن اضافه کنید ، میتوانید از مسواک های قدیمی برای پاک کردن لکه ها کمک بگیرید ،اجزای کیف را از هم جدا کنید و بر اساس جنس شان آنها را شستشو دهید ( مثلا بند چرمی شسشتو متفاوتی داره ) و در نهایت کیف را در یک سطل آب ملایم که حاوی مواد شوینده است ۱۰-۱۵ دقیقه بگذارید و در انتها بامسواک یا برس نرم سطوح کیف را شسشتو دهید و آبکشی کنید.

 

دو نکته طلایی برای شستشو کیف برزنتی :

۱- بهتر است کیف ها را برای شستشو در لباسشویی قرار ندهید ۲- قبل از شستشو قسمت های آسیب دیده و پاره شده را بدوزید تا در حین شستشو پارگی بیشتر نشود.

 

اگه به هر دلیلی نتوانستید کیف برزنتی تان را تمیز کنید میتوانید با کارشناسان خشکشویی آنلاین لاوسته تماس بگیرید تا بر اساس نوع لکه و کثیفی ایجاد شده روی کیف ، نسخه خاص دریافت کنید و به سادگی از شر کثیفی و لکه خلاص شوید بدون آسیب رساندن به کیف !!!

 

لاوسته / خشکشویی آنلاین تهران

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید