خشکشویی چادر ماشین

23/اکتبر/2023
ravi
جستجو

خشکشویی چادر ماشین

با لاوسته ۰۹۱۲۴۵۷۹۲۰۵  برای خشکشویی انواع چادر ماشین تماس بگیرید …

چادر ماشین یکی از وسایلی است که با استفاده از آن از سطح خودرو، زمانی که در حال استفاده نیست، محافظت می کند. چادر ماشین اغلب از پارچه های ضخیم تولید می شود و از آن جایی که تحت تاثیر مستقیم شرایط آب و هوایی است، خیلی زود کثیف و آلوده می شود و نیاز به شستشو دارد.

چرا که در غیر این صورت پس از مدتی آلودگی خودش را به سطح ماشین نیز انتقال می دهد. بهترین روش برای خشکشویی چادر ماشین استفاده از خدمات مراکز خشکشویی است.

خشکشویی آنلاین چادر ماشین در تهران

چادر ماشین همان طور که گفته شد از پارچه ضخیم تولید می شود و معمولا متراژ های بالایی دارد تا بتواند تمام سطح خودرو را بپوشاند، به همین دلیل شستشوی آن ها در خانه و با ماشین لباسشویی اصلا امکان پذیر نیست، نه تنها تمیز نمی شود، بلکه با آن حجم و متراژ پارچه نیز به دستگاه شما آسیب وارد می کند.

بنابراین باید در مراکز خشکشویی چادر ماشین شستشو شود. شما می توانید چادر اتومبیل تان را به صورت آنلاین به مراکز خشکشویی تحویل دهید که خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می دهند. خدمات خشکشویی آنلاین چادر ماشین در تهران یک سری مزایای گسترده ای دارد. شما بدون آن که نیاز باشد تا از منزل خارج شوید، می توانید چادرتان را درب منزل تحویل داده و پس از انجام خدمات، نیز آن را درب محل دریافت کنید، همین طور هزینه های جانبی نیز برای شما نخواهد داشت.

بهترین خشکشویی چادر ماشین

الیافی که چادر ماشین از آن دوخته می شوند، با پارچه های معمولی تفاوت دارند، از طرفی وزن چادر ماشین هم سنگین است و زمانی که آب می گیرد هم بیشتر می شود، بنابراین هر خشکشویی خدمات شستشوی چادر اتومبیل را ارائه نمی دهد و باید به سراغ مراکزی رفت که در این زمینه بهترین هستند.

چون که اگر خشکشویی هم بی کیفیت انجام شود، پارچه آسیب دیده و پس از مدتی خراب می شود. بهترین خشکشویی چادر ماشین از مواد شوینده با کیفیت استفاده می کند، در دستگاه های مخصوص چادر ماشین را شستشو کرده و در آخر آن را خشکشویی می کند.
همین طور بهترین خشکشویی چادر ماشین، تعرفه ای که دریافت می کند نیز مقرون به صرفه بوده و خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد، چرا که افراد به چادر ماشین در هر زمانی که خودرو پارک می شود، نیاز دارند.

شستشوی چادر ماشین در خشکشویی

چادرهای اتومبیل زمانی که به خشکشویی های تخصصی تحویل داده می شوند، آن ها را از نظر میزان لکه و آلودگی بررسی کرده و در صورت نیاز به لکه بری آن را انجام می دهند. سپس با توجه به بافت پارچه از مواد شوینده مناسب استفاده می کنند و در آخر نیز آن ها را خشکشویی کرده و به دست مشتریان می رسانند. حجم و مواد شوینده ای که در مراکز خشکشویی استفاده می شود، کاملا با روش های سنتی تفاوت داشته و نه تنها چادر تمیز می شود، بلکه طول عمر آن نیز افزایش پیدا می کند.

 

خشکشویی چادر ماشین

معایب روش دستی شستشو چادر ماشین

چادر های ماشین می توانند پارچه های متفاوت داشته باشد، به عنوان مثال چادر های ماشین ضد آب، یک لایه پنبه ای دارند و یا این که پشم شیشه در آن ها به کار رفته است. چادر ماشین همیشه در معرض آلودگی و همین طور پرندگان قرار دارد و اگر به صورت منظم شستشو نشود به بدنه خودرو آسیب می زند.

بعضی از افراد به اشتباه گمان می کنند که می توانند در منزل و یا به صورت روش های سنتی شستشوی چادر ماشین را انجام دهند، در صورتی که چادر ماشین وزن بالایی دارد و پس از جذب آب هم حجم و وزن آن بیشتر می شود و شستشوی آن کار دستی نیست و اگر با ماشین هم شستشو شود به ماشین آسیب می زند. همین طور لکه ها و آلودگی های روی چادر ماشین نیاز به مواد شوینده مخصوص دارند که مواد معمولی این قدرت پاک کنندگی را نخواهند داشت.

زمانی که شستشوی چادر خودرو به صورت اصولی انجام نشود، به مرور پارچه پوسیده شده و اتومبیل آسیب پذیر می شود. بنابراین شستشوی و ضد عفونی کردن چادر ماشین در ابعاد و اندازه ای تنها با روش های خشکشویی و با استفاده از تجهیزات مخصوص آن امکان پذیر است.

سوالات متداول

۱٫ چادر ماشین چه اهمیتی دارد؟
چادر ماشین برای محافظت از سطح خودرو استفاده می شود.
۲٫ چرا چادر ماشین نیاز به شستشوی مداوم دارد؟ چون که همیشه در معرض شرایط آب و هوایی، پرندگان و آلودگی های مختلف قرار دارد به همین دلیل در کم ترین زمان ممکن کثیف می شود.

۳٫ چرا خشکشویی چادر اتومبیل کار تخصصی است؟
چرا که پارچه های استفاده شده در آن ضخیم بوده و جنس متفاوت دارد و با روش های خانگی قابلیت شستشو ندارد.

۴٫ بهترین خشکشویی چادر ماشین کدام است؟
خشکشویی لاوسته به شما بهترین خدمات شستشوی چادر اتومبیل با استفاده از مواد شوینده مخصوص و دستگاه های جدید را ارائه می دهد.

 

لاوسته خشکشویی آنلاین تهران با پیک رایگان 

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید