خشکشویی هودی در تهران

10/دسامبر/2023
ravi
جستجو

خشکشویی هودی در تهران 

سفارش سریع با پیک رایگان ۰۹۱۲۴۵۷۹۲۰۵

هودی یکی از پوشاک پر کاربرد در فصل پاییز و زمستان است که به خصوص در بین قشر جوان محبوبیت زیادی دارد. به عبارتی دیگر هودی یک ژاکت یا سویشرتی است که دارای کلاه می باشد. این لباس می تواند در روزهای سرد سال به کار برود؛ به همین دلیل به سرعت آلوده و کثیف می شود؛ بنابراین باید آن را در زمان کم به دفعات بیشتر شستشو کرد.

شستشوی هودی ها مانند سایر البسه زمستانی باید با بهره گیری از یک سری روش ها و مواد شوینده خاص شستشو شود. بنابراین باید در مراکز خشکشویی شستشو گردد. در خشکشویی هودی در تهران این لباس ها با توجه جنس آن ها دسته بندی کرده و سپس با مواد شوینده مناسب آن را می شویند و سپس فرآیند خشکشویی انجام می گیرد.

 خشکشویی هودی

هودی مشابه با پلیور است و در واقع نوعی سویشرت کلاه دار می باشد که جنس آن می تواند از پلی استر، پشم، تدی، مخمل کبریتی، پنبه، نخ و … باشد. هودی ها می توانند به صورت بسته، جیب دار و یا زیپ دار دوخته شوند.

خشکشویی هودی ها به این صورت است که ابتدا رنگ آن ها دسته بندی می شود، چرا که امروزه هودی های رنگی استفاده زیادی می شوند و سپس مواد شوینده مناسب آن ها به کار می رود. از آن جایی که هودی به عنوان البسه اصلی زمستانی به کار می رود، می تواند لک های زیادی داشته باشد که باید ابتدا لکه گیری شود. تمامی این فرآیند بدون آن که آسیبی به جنس و بافت هودی وارد شود در خشکشویی ها صورت می گیرد.

قیمت خشکشویی هودی

خشکشویی لباس هایی مانند هودی با توجه به یک سری موارد قیمت گذاری می شوند، به صورت کلی هر مدل لباس در خشکشویی ها وجود دارد با توجه به یک سری عوامل و فاکتورها قیمت گذاری می شوند که عبارتند از:

  1. نوع و جنس لباس
  2. میزان آلودگی
  3. نیاز به لکه برداری
  4. نوع مواد شوینده ( خارجی یا ایرانی بودن آن)
  5. تجهیزات استفاده شده
  6. حمل و نقل و جابه جایی

 

خشکشویی هودی در تهران

 

این موارد از جمله عواملی هستند که روی قیمت خشکشویی هودی تاثیر دارند. یک سری از خشکشویی ها هستند مانند لاوسته که با بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب همراه با پیک رایگان به شما خدمات خشکشویی هودی را ارائه می دهند.

سفارش خدمات: خشکشویی کاپشن در تهران

خشکشویی هودی مردانه

هودی ها از نظر طراحی به دو مدل زنانه و مردانه طبقه بندی می شوند، خشکشویی های مردانه دارای جنس و بافت خاصی هستند و رنگبندی آن ها بیشتر مشکی و تیره است. شکل طراحی آن ها هم با مدل های دخترانه کمی تفاوت دارد. خشکشویی هودی های مردانه در لاوسته با بالاترین کیفیت و در کم ترین زمان ممکن انجام می شود.

خشکشویی هودی دخترانه

هودی های دخترانه معمولا دارای رنگ های روشن می باشند، طراحی آن ها به صورت فانتزی انجام می شود و ممکن است روی آن ها اشکال مختلفی چاپ گردد؛ بنابراین خشکشویی آن ها با هودی های معمولی کمی تفاوت دارد، خشکشویی های هودی های دخترانه باید به صورتی شکل بگیرد که کم ترین تاثیر در رنگبندی آن ها ایجاد شود و طول عمر آن حفظ شود. همین طور این هودی ها می تواند به شکل تک رنگ باشد، از این رو باید این خشکشویی ها به صورت دقیق شستشو شوند.

 بهترین خشکشویی هودی در تهران

هودی ها مناسب فصل پاییز و زمستان می باشند، این لباس ها اغلب از پارچه های دروس تولید می شوند که بیشتر دارای جنس پارچه گرم؛ اما سبک می باشد. هودی ها باید با توجه به مواد شوینده مناسب و همین طور با کیفیت بالا شستشو شوند. از این رو باید خدمات تخصصی برای آن ها بهره گرفته شود؛ چرا که هودی از آن دست لباسی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و دارای کاربرد زیادی می باشد.

خشکشویی لاوسته با سال ها سابقه و بهره گیری از تجهیزات تخصصی به شما خدمات شستشو انواع هودی با بالاترین کیفیت را ارائه می دهد. شما می توانید در کم ترین زمان ممکن سفارش شستشو انواع هودی را ثبت کرده تا پرسنل لاوسته درب محل آن ها را از شما تحویل بگیرند.

خشکشویی آنلاین هودی

امروزه شما می توانید خیلی ساده و راحت، خدمات خشکشویی را دریافت کنید. با گسترش اینترنت و ارائه خدمات به صورت آنلاین، مراکز خشکشویی های معتبر به صورت اینترنتی خدمات را ارائه می دهند، طوری که درب محل البسه شما تحویل گرفته شده و پس از انجام خدمات شستشو مجددا در محل به شما تحویل داده می شود،

بدون آن که نیاز باشد تا به صورت حضوری مراجعه کنید. در حال حاضر با توجه به شلوغی شهرها و ترافیک خیابان ها؛ بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا از خدمات خشکشویی آنلاین بهره بگیرند. خشکشویی آنلاین در تهران لاوسته جامع و کامل ترین خدمات خشکشویی هودی را همراه با پیک رایگان و دریافت سفارش به صورت شبانه روزی ارائه می کند.

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید