خشکشویی لحاف دو نفره در تهران

16/اکتبر/2023
ravi
جستجو

خشکشویی لحاف دو نفره در تهران

برای خدمات خشکشویی انواع لحاف تماس بگیرید ۰۹۱۲۴۵۷۹۲۰۵ 

لحاف یکی از کالای خواب می باشد که دارای سه لایه می باشد و با پتو تفاوت دارد، چرا که از پتو ضخیم تر می باشد و لایه های پارچه ای بیشتری دارد. لحاف در زمستان از کاربرد بیشتری برخوردار است، چرا که بدن را بسیار گرم می کند و اجازه خروج سرما را نمی دهد.

لحاف هم مانند سایر کالاهای خواب پس از مدتی کثیف می شود و نیاز به شستشو و نظافت دارد. اما شستشوی لحاف ها کاری سخت و زمان بر است و در خانه و به روش های خانگی امکان پذیر نیست و اگر هم انجام شود به خوبی تمیز نخواهند شد.

خشکشویی آنلاین لحاف دو نفره

لحاف نوعی روانداز محسوب می شود که در زمان خواب استفاده می شود، لحاف از الیافی اعم از پلی استر، پر، پشم و پنبه تشکیل می گردد و شستشوی آن کاری سخت است و با توجه به الیافی که دارد از مواد شوینده معمولی نمی توان برای آن ها استفاده کرد و باید به صورت تخصصی در مراکز خشکشویی لحاف دو نفره در تهران شستشو شود.
در مراکز مخصوص لحاف، با توجه به جنس الیاف آن، از نوعی مواد شوینده بهره می گیرند که به آن آسیب نزند و به خوبی لحاف را تمیز کند.

قیمت خشکشویی لحاف دو نفره

خشکشویی لحاف دو نفره باید با استفاده از روش های جدید و تکنولوژی های روز شستشو شود، به همین دلیل قیمت آن می تواند نسبت به روش های خشکشویی البسه معمولی و روزانه تفاوت داشته باشد. بعضی موارد روی قیمت خشکشویی لحاف تاثیر دارند که عبارتند از:
مواد شوینده مخصوص
تجهیزات استفاده شده
نوع لحاف
متراژ لحاف
میزان آلودگی
نیاز به لکه بری
اتوشویی

خشکشویی لاوسته یکی از مراکزی است که خدمات شستشوی لحاف را با بهره گیری از مواد شوینده با کیفیت و با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

خشکشویی لحاف تهران

لحاف یکی از پرکاربردترین کالای خواب به خصوص در فصل زمستان می باشد. پارچه رویی لحاف خودش به تنهایی نیاز به شستشو دارد، در صورتی که خود لحاف نیز از الیاف پشم، شیشه و …. تشکیل شده است و باید به شکل متفاوت شستشو گردد. بنابراین خشکشویی لحاف یک کار تخصصی محسوب می شود که باید در مراکز خشکشویی شستشو شود و برای پارچه و الیاف آن از مواد شوینده مختلف استفاده کنند.

 

خشکشویی لحاف دو نفره در تهران

خشکشویی لحاف کرسی

کرسی یکی از وسایل گرمایشی از زمان قدیم است که در حال حاضر نیز کاربرد بسیار زیادی دارد. لحاف کرسی دارای طرح های مختلفی وجود است و از الیاف مصنوعی و طبیعی تشکیل می شود. لحاف کرسی با توجه به وزن سنگینی که دارد و با توجه به بافت آن، شستشوی لحاف در خانه و با ماشین لباسشویی امکان پذیر نیست و فرآیند خشک کردن آن هم دچار مشکل می شود. از این رو بهتر است به مراکز خشکشویی لحاف دو نفره تهران سپرده شود.

خشکشویی لحاف پنبه ای

لحاف پنبه ای یکی از انواع لحاف است که وزن سبک تری نسبت به سایر لحاف ها دارد. پنبه از مواد گیاهی تولید می شود که به دلیل ویژگی هایی طبیعی که دارد از مزایای بیشتری برخوردار است و می توان آن را در بیشتر فصول سال استفاده کرد. لحاف پنبه ای، نرم و قابل تنفس است و رطوبت را به خوبی جذب می کند و ومعمولا ضد حساسیت است. شستشو با روش های غیر اصولی می تواند به بافت پنبه ای آسیب زیادی بزند و ویژگی های آن را از بین ببرد، بنابراین لحاف پنبه ای بهتر است در مراکز خشکشویی شستشو شود تا هم در زمان کم تمیز شود و هم این که سالم بماند.

بهترین خشکشویی لحاف تهران

شستشوی لحاف و پتو کاری سخت، زمان بر و تقریبا نا ممکن در خانه های امروزی و آپارتمانی است، به همین دلیل بسیاری از افراد از خدمات خشکشویی لحاف استفاده می کنند. خشکشویی لحاف هم نسبت به سایر روش های شستشو کمی سخت تر است و نیاز به مواد شوینده مخصوص با جنس آن را دارد، بنابراین باید در مراکز خشکشویی لحاف تخصصی شستشو شود.

در این مراکز از تجهیزات مخصوص لحاف با وزن و جنس آن استفاده می کنند، کیفیت لحاف را حفظ کرده و اجازه تغییر رنگ به پارچه آن نمی دهند. زمانی که شما لحاف هایتان را به مراکز خشکشویی می سپارید نه تنها تمیز تر شده بلکه کیفیت آن ها هم بهتر شده است.

خشکشویی آنلاین در تهران  لاوسته یکی از مراکز خشکشویی تخصصی لحاف است که به شما خدمات با کیفیت در این زمینه همراه با ارسال و دریافت آنلاین ارائه می دهد. قیمت خدمات شستشوی لحاف این خشکشویی نسبت به سایر مراکز مقرون به صرفه تر بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات انجام می شود. شما می توانید در هر زمانی از شبانه روز که نیاز به خدمات خشکشویی لحاف داشتید، سفارش خود را در مرکز خشکشویی لاوسته ثبت نمایید.

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید