خشکشویی روفرشی در تهران

19/اکتبر/2023
ravi
جستجو

خشکشویی روفرشی در تهران

با لاوسته ۰۹۱۲۴۵۷۹۲۰۵  تماس بگیرید – خشکشویی انواع روفرشی 

روفرشی، نوعی پارچه ضخیم است که در بین منسوجات قرار می گیرد که می تواند با طرح و نقوش مختلف تولید شود. روفرشی به دلیل محافظت از فرش در مقابل تابش آفتاب، فرسودگی و ساییدگی کاربرد زیادی دارد، اما به دلیل این که دائما در معرض رفت و آمد و آلودگی قرار می گیرد، خیلی زود کثیف می شود و نیاز به شستشو دارد.

روفرشی ها به دلیل بافت سنگینی که دارند و در متراژ های مختلف که تولید می شوند در خانه و یا ماشین لباسشویی قابلیت شستشو نداشته و حتما باید در مراکز خشکشویی روفرشی در تهران شستشو شوند.

خشکشویی روفرشی

روفرشی ها از آن جایی که از فرش ها محافظت می کنند، خیلی زود کثیف می شوند، از این رو باید هر چند وقت یک بار خشکشویی شوند. چرا که شکل کثیف و آلوده روفرشی هم به بافت فرش نفوذ می کند و آن را نازیبا می کند و از نظر بهداشتی هم مناسب نیست. شستشو و خشکشویی روفرشی با استفاده از مواد شوینده مخصوص آن انجام می شود. روفرشی ها از نظر ابعاد و اندازه تقسیم بندی شده و در صورت وجود لکه های خاص آن ها را ابتدا لکه گیری کرده و سپس شستشو و اتوکشی می کنند.

قیمت خشکشویی روفرشی

قیمت خشکشویی روفرشی با توجه به یک سری عوامل تعیین می شود. هزینه انجام آن با قیمت خشکشویی سایر البسه فرق می کند، چرا که بافت روفرشی کاملا متفاوت است و می تواند مدل ها و طرح های مختلفی هم داشته باشد و جنس آن ها با هم دیگر فرق کند بنابراین باید از مواد شوینده و روش های مخصوص آن استفاده کنند.

هزینه خشکشویی روفرشی

هزینه خشکشویی روفرشی به یک سری عوامل بستگی دارد و با توجه به آن ها تعیین می شود که عبارتند از:

• میزان آلودگی روفرشی
• متراژ روفرشی
• طرح روفرشی
• لکه بری
• مواد شوینده
• قیمت روز مواد شوینده
• تجهیزات و لوازم مورد نیاز

 

خشکشویی روفرشی در تهران

 

خشکشویی روفرشی در تهران / لاوسته

خشکشویی روفرشی ۹ متری

با توجه به آپارتمانی شدن بیشتر خانه ها فرش ها و روفرشی های ۹ متری بیشترین میزان استفاده را دارند. روفرشی های ۹ متری در دستگاه و تجهیزات مخصوص قرار می گیرند، چرا که وزن آن ها به خصوص زمانی که با مواد شوینده ترکیب شوند افزایش پیدا کرده و با روش های عادی قابلیت شستشو ندارند. روفرشی های ۹ متری به صورت کامل در خشکشویی ها لکه گیری شده و پارچه آن ها طوری شستشو می شود که مانند روز اول یکدست تمیز و براق می گردند.

خشکشویی روفرشی ۱۲ متری

یکی دیگر از مدل های روفرشی که کاربرد زیادی دارد، روفرشی های ۱۲ متری است که ابعاد بزرگ تری نسبت به ۹ متری دارد و وزن آن ها هم به طبع سنگین تر است. این روفرشی ها در مراکز خشکشویی ابتدا لکه گیری شده و با توجه به میزان آلودگی و جنس آن ها از مواد شوینده برای شستشویشان استفاده می کنند و سپس اتوکشی و خشکشویی انجام می شود.

خشکشویی روفرشی کاری تخصصی و زمان بر است به همین دلیل خشکشویی لاوسته یکی از مراکز تخصصی می باشد که با سال ها تجربه با بهترین مواد شوینده، خدمات خشکشویی روفرشی ۹ و ۱۲ متری را به شما ارائه می دهد.

خشکشویی روفرشی آنلاین تهران

اگر برای محافظت از فرش هایتان از روفرشی استفاده می کنید، برای آلودگی و کثیفی آن نگران نباشید، در هر زمان که نیاز داشتید تا روفرشی هایتان را شستشو کنید، می توانید از خدمات آنلاین خشکشویی روفرشی در تهران بهره بگیرید.
خشکشویی روفرشی آنلاین تهران لاوسته به شما تمامی خدمات اعم از دریافت، شستشو، ارسال و تحویل را به صورت آنلاین ارائه داده بدون آن که نیاز باشد تا به صورت حضوری مراجعه کنید و در ترافیک خیابان ها معطل بمانید.

بهترین خشکشویی روفرشی

شستشو و خشکشویی روفرشی با سایر البسه و پارچه ها تفاوت دارد. روفرشی وزن بیشتری داشته، لکه هایی که روی آن ریخته می شوند، قوی تر بوده و مواد شوینده مخصوص به خودش را می خواهد تا به صورت یکدست شستشو و تمیز شود، به همین دلیل باید برای خشکشویی کردن روفرشی ها به سراغ مراکز تخصصی رفته شود. بهترین خشکشویی روفرشی باید دارای یک سری ویژگی ها باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ مواد شوینده با کیفیت
۲٫ لکه بری قوی
۳٫ تجهیزات جدید
۴٫ انجام خدمات در اسرع وقت
۵٫ قیمت مقرون به صرفه
۶٫ قابلیت ارائه خدمات به صورت آنلاین

خشکشویی آنلاین در تهران لاوسته با سال ها تجربه و بهره گیری از تکنولوژی به روز و نوین خشکشویی، خدمات شستشو، لکه گیری و اتوکشی انواع روفرشی در ابعاد و اندازه های مختلف را ارائه می دهد.

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید