خشکشویی روتختی در تهران

05/سپتامبر/2023
ravi
جستجو

خشکشویی روتختی در تهران

روتختی همان پوشش تخت خواب است که روی تخت قرار می گیرد، رو تختی از پارچه با جنس های مختلف دوخته می شود. از آن جایی که تخت همیشه مورد استفاده قرار می گیرد، رو تختی دائما در حال کثیف شدن است و لکه های زیادی بر می دارد. به همین دلیل باید در فاصله های زمانی کوتاه شستشو شود.

شستشو رو تختی در خانه و به روش های قدیمی امکان پذیر نیست به خصوص رو تختی های دو نفره که ابعاد بزرگی دارند به همین دلیل باید به خشکشویی ها سپرده شوند. زمانی که رو تختی ها شسته می شوند آب، وزن آن ها را چند کیلو افزایش می دهد به همین دلیل شستشوی آن ها تنها در خشکشویی ها امکان پذیر است.

 

اهمیت خشکشویی رو تختی

از طرفی پارچه های رو تختی ها جنس های مختلفی دارند، اگر آن ها با مواد شوینده مخصوص شستشو نشوند، بافت آن ها آسیب دیده و خراب و پوسیده می شوند. خشکشویی ها از مواد شوینده مخصوص رو تختی استفاده می کنند تا آن ها را شستشو و لکه برداری کنند، به همین دلیل آسیبی به بافت آن ها و همین طور پارچه آن ها خراب نمی شود.

 

مزایای خشکشویی رو تختی

هر نوع پارچه، لباس، پتو، پرده و رو تختی که شما به خشکشویی روتختی در تهران بدهید، یک سری مزایا برای شما دارد که عبارتند از:

  • از بین رفتن همه لکه ها
  • صرفه جویی در زمان و انرژی
  • افزایش طول عمر رو تختی
  • از بین نرفتن بافت پارچه
  • شستشو راحت
  • حفظ بهداشت

 

خشکشویی روتختی در تهران

 

از آن جایی که افراد از تخت برای خواب استفاده می کنند، رو تختی اگر آلوده باشد می تواند باعث بیماری ها و حساسیت های مختلف شود، در نتیجه بهترین کار این است که رو تختی ها در زمان دچار آلودگی و کثیفی در زمان کم نظافت و شستشو شوند تا بهداشت رعایت گردد. از طرفی آلودگی های مختلف و افزایش آن ها می توان پارچه را از بین ببرد، شما با شستن مداوم رو تختی به حفظ کیفیت آن ها نیز کمک می کنید.

 

خشکشویی روتختی دونفره

رو تختی های دو نفره که برای تخت خواب ها استفاده می شوند مثل سایر پارچه ها کثیف و آلوده می گردند به همین دلیل پس از مدتی نیاز به نظافت و شستشو دارد. شستشو رو تختی با توجه به جنس آن ها نیاز به روش های مختلف دارند. رو تختی های دو نفره از متراژ پارچه بیشتری نسبت به رو تختی های تک نفره برخوردارند و همین طور دارای وزن سنگین تری هستند به همین دلیل آن ها باید در مراکز خشکشویی به صورت تخصصی شستشو شوند. خشکشویی ها به صوتی رو تختی های دو نفره را شستشو می کنند که بافت و رنگ آن ها آسیب نبیند.

 

قیمت خشکشویی روتختی

قیمت برای کسانی که قصد دارند از خدمات خشکشویی ها استفاده کنند، اهمیت زیادی دارد. تعرفه خشکشویی ها در خدمات مختلف با هم دیگر فرق می کند و به یک سری موارد بستگی دارد که درمورد رو تختی ها می توان به جنس رو تختی، کیفیت پارچه و یک نفره یا دو نفره بودن رو تختی اشاره کرد. خشکشویی لاوسته شستشوی روتختی ها را با مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین مواد شوینده به شما ارائه می دهد.

 

شستشوی روتختی

روتختی ها باید به صورت حرفه ای شستشو شود، برای شستن درست رو تختی باید آن ها را با توجه یک سری اصول شستشو کرد. رو تختی ها نسبت به سایر پارچه بیشتر در معرض لکه گرفتن هستند، ممکن است یک رو تختی آن چنان کثیف نباشد، اما چندین لکه داشته باشد، به همین دلیل نیاز به لکه برداری دارد. در نتیجه شسشتن خشکشویی ها باید در مراکزی که به صورت تخصصی خدمات آن را می دهند انجام شود.

از طرفی ممکن است خیلی از رو تختی ها دارای کارهای تزئیناتی مانند منجوق دوزی باشند، از این رو باید طوری شستشو شوند که تزئینات آن ها برهم نخورد. شستن و خشک کردن رو تختی نسبت به کارهای دیگر زحمت و تلاش بیشتری می طلبد.  خشکشویی آنلاین در تهران  لاوسته با سال ها سابقه به صورت تخصصی خشکشویی انواع رو تختی یک نفره و دو نفره را با استفاده از مواد شوینده و تجهیزات مخصوص انجام می دهد و آن ها را اتوکشی می کند.

 

جمع بندی

هر مدل رو تختی که داشته باشید، می توانید آن ها را در مراکز خشکشویی شستشو کنید، اما چطور می توانید یک مرکز تخصصی پیدا کنید؟ امروزه با گسترش خدمات خشکشویی ها به صورت اینترنتی می توانید خشکشویی آنلاین مخصوص رو تختی مانند لاوسته را پیدا کرده و خدمات خود را به صورت آنلاین به آن سفارش دهید. لاوسته به صورت آنلاین تمام سفارشات شما را ثبت کرده و آن ها را درب محل تحویل گرفته و مجدد ارسال می کند، بدون این که نیاز باشد تا به صورت حضوری مراجعه کنید.

 

با لاوسته نگران خشکشویی نباش …

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید