خشکشویی دستکش در تهران

18/دسامبر/2023
ravi
جستجو

خشکشویی دستکش در تهران

خدمات خشکشویی انواع دستکش ۰۹۱۲۴۵۷۹۲۰۵ 

دستکش، نوعی پوشاک است که نه تنها در روزهای سرد سال استفاده زیادی دارد، بلکه یکی از پوشاک های مهم در بسیاری از صنایع است که از لحاظ ایمنی باید استفاده شود.

دستکش ها جزء پوشاکی محسوب می شوند که بسیار به کار می روند و از آن جایی که با مواد و لوازم بیرونی به صورت مستقیم در ارتباط هستند، خیلی زود تر آلوده می شوند. شاید بعضی از افراد گمان کنند که شستشو دستکش ها با توجه به این که ابعاد کوچکی دارند در خانه امکان پذیر است، در صورتی که به این شکل نبوده و چنان چه به روش های سنتی شستشو شوند، بافت دستکش کاملا آسیب می بیند.

خشکشویی دستکش

خشکشویی و شستشو دستکش باید با استفاده از یک سری مواد شوینده مناسب انجام شود و همین طور با توجه به جنس آن ها از روش های مخصوص و تجهیزات خاص آن ها بهره بگیرند. به عنوان مثال خشکشویی دستکش های معمولی زنانه و مردانه با شستشو دستکش های صنعتی فرق می کند. بنابراین برای دریافت خدمات شستشو آن ها باید به سراغ مجموعه هایی بروید که به صورت تخصصی در زمینه شستشو و خشکشویی انواع دستکش فعالیت می کنند.

خشکشویی آنلاین دستکش

اگر دستکش های زیادی در کمد دارید که نیاز به شستشو دارند، اگر دارای دستکش های صنعتی در کسب و کار خود هستید، نیازی نیست تا نگرانی برای مراجعه و پیدا کردن یک خشکشویی با کیفیت داشته باشید، شما می توانید خیلی ساده و راحت به صورت آنلاین از خدمات خشکشویی دستکش بهره بگیرید.

امروزه با توجه به دغدغه های زندگی مردم و برنامه ریزی کاری، آن ها دیگر، زمان کافی برای مراجعه حضوری و انجام دادن کارها ندارند. همین طور خیابان های شلوغ و پر ترافیک دسترسی آن ها را به مراکز خشکشویی با کیفیت کاهش می دهد، بنابراین خدمات آنلاین نسبت به گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است و افراد برای انجام خدمات خشکشویی دستکش ها و سایر البسه شان از خدمات آنلاین بهره می گیرند. خشکشویی لاوسته مرکز تخصصی خدمات آنلاین شستشو انواع دستکش و لباس است که به شما تمامی خدمات دریافت دستکش، ارسال محصول و … را به صورت اینترنتی بدون نیاز به مراجعه حضوری ارائه می دهد.

خشکشویی دستکش در تهران / لاوسته

خشکشویی دستکش در تهران

برای خدمات خشکشویی کاپشن در تهران کلیک کنید …

خشکشویی دستکش چرم

دستکش های چرم جزء پوشش هایی است که در فصول سرد سال بیشتر از مدل های دیگر دستکش محبوبیت پیدا کرده است. دستکش های چرم نه تنها می توانند گرما را به خوبی نگه دارند، بلکه شکل زیبایی هم دارند و شیک هستند.

اما بافت آن ها حساس است و اگر مواد شوینده نامناسب برای شستشوی آن ها استفاده شود؛ جنس چرم کاملا از بین رفته و ممکن است پوسته پوسته شود. دستکش های چرم، جزء پوشش های نسبتا گران قیمت محسوب می شوند؛ بنابراین خشکشویی چرم ها باید با اصول خاص خودشان انجام شود.

خشکشویی دستکش جیر

جیر به چرمی می گویند که از بخش پایینی پوست که با گوشت حیوانات در تماس است تولید می شود و سطح بیرونی آن کاملا سنباده می خورده و چرمی که به دست می آید صاف و نرم است، اما خیلی مقاوم نیست، بنابراین دستکش هایی که با جیر ساخته می شوند، حساسیت بیشتری حتی به نسبت چرم های معمولی دارند؛ چرا که چرم کلفت تر و ضخیم تر از جیر است. شستشو و خشکشویی دستکش های جیر باید با مواد شوینده مناسب و کیفیت بالا شستشو گردد.

قیمت خشکشویی دستکش

یکی از سوالات رایجی که افراد پیش از انجام خدمات خشکشویی می پرسند، قیمت این خدمات است. خشکشویی البسه و دستکش ها با توجه به موارد مختلفی قیمت گذاری می شوند و فاکتورهای متعددی روی آن ها تاثیر دارد؛ بنابراین نمی توان قیمت یکسانی برای آن ها در نظر داشت که عبارتند از:
• کیفیت دستکش
• نوع جنس دستکش
• میزان آلودگی
• وجود تزئینات روی آن یا خیر
• نوع مواد شوینده

شستشو دستکش

دستکش ها زمانی که به مراکز خشکشویی ارسال می شوند، ابتدا جنس آن ها بررسی می شود. جنس دستکش اهمیت زیادی دارد؛ چرا که می تواند جیر، چرم، پارچه ای و حتی صنعتی باشد، بنابراین ابتدا میزان آلودگی، نوع و جنس دستکش ها بررسی شده و برای آن ها مواد شوینده مناسب در نظر گرفته می شود، اگر دستکش ها دارای لکه بود، آن ها باید لکه بری هم شوند.

پس از انجام موارد گفته شده، دستکش ها خشکشویی می شوند و به دست مشتریان ارسال می گردد. خشکشویی لاوسته با سال ها سابقه با بهره گیری از مواد شوینده خارجی در کم ترین زمان ممکن به شما شستشو انواع دستکش ها را ارائه می دهد.

 

لاوسته – خشکشویی آنلاین در تهران

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید