خشکشویی دامن در تهران

13/سپتامبر/2023
ravi
جستجو

خشکشویی دامن در تهران

دامن یکی از پوشش های مهم بانوان است که در مجالس رسمی و نیمه رسمی از آن استفاده می کنند، از چند سال گذشته دامن در جاهای مختلفی به کار می رفته است و یکی از لباس های قدیمی اما محبوب بانوان محسوب می شود.

شستشو و خشکشویی دامن ها مانند سایر لباس ها از یک سری ویژگی های خاص خودش برخوردار است، یعنی به همان شکل سنتی اگر شستشو شود، کیفیت اولیه خودش را از دست داده و پارچه های آن آسیب می بیند.  در نتیجه باید بدانید که خشکشویی برای شستشو و اتوکشی انواع دامن الزامیست و شما می توانید هر مدل دامنی که دارید به مراکز خشکشویی دامن در تهران تحویل بدهید.

مزایای خشکشویی دامن

هر چند دامن را شاید بتوان به روش های دستی شستشو کرد، اما خشکشویی دارای یک سری مزایا می باشد. خشکشویی روشی مطمئن برای از بین بردن آلودگی ها به شمار می رود و همین طور در روند آن لکه های مختلف از بین رفته و به بافت لباس هیچ گونه آسیبی زده نمی شود و رنگ آن تغییر نمی کند.

خشکشویی دامن کوتاه

یک سری از دامن ها هستند که کوتاه بوده و از متراژ پارچه کم تری در دوخت آن ها استفاده شده است. شستشوی دامن کوتاه بسیار حساس است، چرا که با روش های سنتی بافت پارچه آب رفته و می تواند تغییر شکل نیز بدهد

از طرفی کیفیت آن هم به مرور زمان کاهش پیدا می کند؛ به همین دلیل بهترین کار این است که شما خشکشویی دامن کوتاه را به لاوسته بسپارید تا با بالاترین کیفیت این خدمات را انجام دهد.

 

خشکشویی دامن در تهران

خشکشویی دامن بلند

در برخی مواقع افراد زمان و فرصت کافی برای شستشو لباس ها را نداشته و آن ها را به مراکز خشکشویی تحویل می دهند، در صورتی که در مواقع دیگر باید حتما لباس ها به خشکشویی ها داده شوند، چون که در غیر این صورت بافت و نوع پارچه آن ها از بین می رود. دامن بلند هم از همین لباس ها می باشد،

بافت دامن بلند بسیار حساس است، دامن ها اگر حتی یک آسیب کوچک در پارچه آن ها رخ دهد، دیگر قابلیت استفاده را ندارند، از این رو باید با دقت شستشو شوند. خشکشویی دامن در تهران لاوسته شستشو دامن بلند را با بهره گیری از مواد شوینده با کیفیت انجام می دهد.

خشکشویی دامن دو رنگ

در طراحی و دوخت دامن ها مانند سایر البسه می توانند از چند نوع پارچه با رنگ های مختلف بهره بگیرند که هر کدام از آن ها می توانند دارای یک کیفیت متفاوت باشند، از این رو این دامن ها مواد شوینده مخصوص برای شستشو نیاز دارند، دامن های دو رنگ باید با مواد و تجهیزاتی شستشو شوند که کیفیت پارچه ها در آن ها حفظ گردد و ترکیب دو رنگ آن از بین نرود.

خشکشویی دامن کار شده

بیشتر لباس های نیمه رسمی و رسمی که در مجالس و مهمانی ها استفاده می شوند، از تزئینات و کارهای مختلفی برخوردارند، تزئینات باعث جذاب تر شدن لباس می شود. به همین دلیل شستشو کردن آن ها بسیار حساس است، اگر این لباس ها را با دست و با روش های معمولی شستشو کنید

در کم ترین زمان ممکن تزئیناتی که روی آن ها کار شده می توانند آسیب ببینند و خراب شوند، در نتیجه باید در خشکشویی ها به صورت تخصصی شستشو و در ادامه اتوشویی شوند تا هم پارچه نو بماند و هم صاف و یکدست شود.

خشکشویی انواع دامن

با توجه به محبوبیت دامن به عنوان یک پوشش برای خانم ها امروزه مدل های مختلفی از آن وجود دارد که شما می توانید هر مدل دامنی که دارید به مراکز خشکشویی بسپارید تا کارهای شستشو و همین طور اتوکشی روی آن انجام شود. برای این کار نیاز به یک خشکشویی همه جانبه و با کیفیت مانند لاوسته دارید تا به شما خدمات خشکشویی، اتوکشی و لکه برداری انواع دامن را می دهد که عبارتند از:

• دامن راسته
• دامن دارپه
• دامند گوده دار
• دامن شیپوری
• دامن شلواری
• دامن پلیسه دار
• دامن کلوش
• دامن چند طبقه ای

جمع بندی

هر نوع لباسی چه مجلسی و چه روزانه از پارچه های مخصوص به خودش دوخته شده است، به همین دلیل روش های خانگی و سنتی هر چند کثیفی های آن را به صورت جزئی برطرف کند، اما نمی تواند به صورت عمقی آن ها را از بین ببرد؛ در حالی رنگ و کیفیت پارچه را هم یکسان نگه دارد.
یک سری از دامن ها و لباس ها هستند که اگر به درستی نگهداری نشوند، به مرور زمان تغییر رنگ پارچه می دهند و دیگر به نو و صافی روز اول نیستند. خشکشویی و نحوه شستشو در حفظ کیفیت لباس ها تاثیر زیادی دارد، خشکشویی کردن لباس ها سبب می شود تا هم طول عمر آن ها بیشتر شود و هم این که آلودگی ها به صورت عمقی از بین بروند. شما باید برای انجام خدمات خشکشویی تخصصی از یک مرکز معتبر و با تجربه مانند خشکشویی آنلاین در تهران  لاوسته بهره بگیرید.

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید