خشکشویی

خشکشویی خیابان پیروزی

27/ژانویه/2020
جستجو

خشکشویی خیابان پیروزی

شستشو لباس ها از زمان گذشته تا به امروز به روش های متعددی انجام شده است. در گذشته شستشو لباس ها با زحمت و صرف انرژی بسیاری انجام می شد. امروزه به دلیل پیشرفت فناوری و تکنولوژی روش های گوناگونی جهت شستشو لباس ها به وجود آمده که می توانید  در کمترین زمان و صرف کمترین انرژی لباس های خود را شستشو دهید.

یکی از روش های بسیار موثر که استقبال خوبی از آن می شود، خشکشویی است. به دلیل عملکرد خوب این روش از شستشو، خشکشویی های متعددی در سراسر شهر تهران و دیگر شهرها بنا شده است. اگر در محله پیروزی تهران سکونت دارید و به دنبال اطلاعاتی در خصوص خشکشویی خیابان پیروزی هستید در ادامه مقاله اطلاعات خوبی را بازگو خواهیم کرد.

استفاده از حلال های مخصوص به جهت شستشو لباس در خشکشویی

همانطور که می دانید اغلب افراد جهت شستشو لباس های خود از آب به عنوان حلال استفاده می کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مولکول های آب پس از طی مدت زمانی به بافت لباس شما آسیب خواهند رساند و در نتیجه شکل اولیه لباس شما تغییر خواهد کرد.

به همین جهت بسیاری از افراد در پی آن بودند که به جای استفاده از آب از حلال های دیگری برای تمیز کردن لباس های خود استفاده کنند. با اکتشافاتی که در زمان های قدیم انجام شد برخی از حلال های شیمیایی بدون دخالت ذره ای از آب سرسخت ترین آلودگی  و لکه ها را بر طرف می کردند.

امروزه نیز در خشکشویی های سطح شهر از حلال های شیمیایی بهتر جهت شستشو لباس ها استفاده می شود. این گونه ماده های شیمیایی به هیچ وجه به بافت لباس شما آسیبی وارد نکرده و به طور کامل لباس های شما را پاکیزه می کنند.

به طور کلی بسته به میزان آلودگی و جنس لباس از حلال های مخصوصی استفاده می کنند. در واقع هر لباس مراحل شستشو متفاوتی دارد که توسط کارکنان خشکشویی تشخیص داده خواهد شد.

روند شستشو لباس در خشکشویی چگونه است؟

خشکشویی خیابان پیروزی به روش های متفاوتی لباس های شما را شستشو می دهد. در واقع علاوه بر خشکشویی، روش های آبشویی نیز وجود دارد. زیرا برخی از لباس ها باید با استفاده از آب نیز شسته شوند. ابتدا شما با تحویل لباس های خود، توسط کارکنان خشکشویی بررسی می شود.

بسته به نوع پارچه، میزان آلودگی و تزئینات که بر لباس قرار گرفته، دسته بندی می شوند که متناسب با لباس شما از شستشو مناسبی استفاده شود. در کلیه لباس ها از برچسب و بارکد استفاده می شود که لباس های مشتریان با یکدیگر اشتباه نشود.

سپس اگر لکه ای بر لباس ایجاد شده باشد قبل از قرار دادن در ماشین های مخصوص، مراحل لکه بری را انجام می دهند. اگر لکه های سختی بر لباس ایجاد شده باشد با استفاده از نرم کننده های مخصوص و فشار، لکه های ایجاد شده را به طور کامل پاک می کنند.

پس از لکه گیری، لباس ها را در ماشین های مخصوص که شبیه به لباسشویی هستند، قرار می دهند، در این ماشین های خشکشویی لباس ها بدون آب و با استفاده از حلال های مخصوص تمیز می شوند. در هر بار چرخش آلودگی هایی که بر سطح لباس وجود دارد به طور کلی زدوده می شوند.

پس از شستشو با ماشین های مخصوص لباس ها مجدداً بررسی می شوند و اگر لکه ای بر لباس باقی مانده باشد، از وسایل و تجهیزات حرفه ای مانند دستگاه مکش که شبیه به جارو برقی هستند لکه ها را به طور کامل پاک می کنند. در نهایت لباس ها کاملاً تمیز و آماده برای مرحله آخر یعنی اتوکشی و بسته بندی می شوند.

چه لباس هایی را باید به خشکشویی خیابان پیروزی بسپارید؟

بسیاری از افراد نگران شستشو لباس خود هستند چرا که برخی از آنها بافت ظریفی داشته و ممکن است پس از شستشو کیفیت خود را از دست بدهند. به عنوان مثال اگر یک پلیور ظریفی دارید به طور قطع اگر آن را درمنزل با استفاده از آب شستشو دهید ظرافت و زیبایی خود را از دست خواهد داد.

بهتر است قبل از شستشو لباس های خود، به برچسب هایی  که در پشت لباس شما قرار داده شده است دقت داشته باشید. به طور قطع در آن نوشته روش شستشو صحیح را برای شما ذکر کرده است که بتوانید به بهترین شکل ممکن لباس خود را شستشو دهید تا آسیبی به بافت پارچه وارد نشود.

گاهی اوقات ممکن است فقط جنس پارچه برای شما ذکر شده باشد، از این طریق نیز می توانید از نحوه شستشو لباس خود آگاه شوید. لباس هایی که از جنس مخمل، چرم، پشم، ریون، لنین، حریر، پر و منجوق هستند باید به خشکشویی خیابان پیروزی تحویل داده شوند.

چرا که ممکن است پس از شستشو با آب بافت اولیه خود را از دست بدهند و دیگر غیر قابل استفاده باشند. اگر در خیابان پیروزی در تهران سکونت دارید بهتر است این گونه لباس های خود را به خشکشویی محل خود بسپارید که به بهترین شکل ممکن و بدون آسیب به بافت لباس، کاملاً پاکیزه آنها را تحویل شما دهند.

آماده سازی نهایی لباس خشکشویی خیابان پیروزی

پس از لکه گیری و شستشو لباس ها، کارکنان چروک های ایجاد شده بر سطح لباس را با استفاده از اتو پرس های مخصوص کاملاً صاف می کنند. پس از این مرحله در کاورهای پلاستیکی بسته بندی می کنند که در هنگام حمل و نقل، لباس شما آلوده نشود.

بهتر است پس از تحویل لباس کاورهای لباس خود را بردارید که رطوبت محبوس شده لباس شما خارج شده و آسیبی به بافت لباس شما وارد نشود.

در نتیجه، اگر به بافت و افزایش طول عمر لباس خود اهمیت می دهید بهتر است به طرز شستشو لباس خود دقت داشته باشید تا مناسب ترین روش شستشو را برای خود برگزینید. خشکشویی سبب افزایش عمر لباس شما می شود و به بهترین شکل ممکن به شما تحویل داده خواهد شد.

اگر در محله پیروزی تهران ساکن هستید، بهتر است لباس های حساس خود را به خشکشویی پیروزی تهران بسپارید تا به بهترین شکل شستشو داده و در کمترین زمان ممکن به شما تحویل داده شود.

 

برای صرفه‌جویی در زمان می‌توانید از خدمات خشکشویی آنلاین نیز استفاده کنید.

با مراجعه به سایت خشکشویی اینترنتی لاوسته ۲۴ می توانید لباس های خود را با اطمینان خاطر به خشکشویی بسپارید. لاوسته ۲۴ در سراسر تهران لباس های شما را تحویل گرفته و با بهترین کیفیت شستشو به شما تحویل می دهد.

 

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید