خشکشویی بارانی در تهران

30/سپتامبر/2023
ravi
جستجو

خشکشویی بارانی در تهران

بارانی، یکی از لباس های پر استفاده در فصول سرد سال است که در روز های پاییزی کاربرد زیادی دارد. پارچه لباس های بارانی نسبت به سایر البسه زمستانی فرق می کند. پارچه بارانی ضخامتی متوسط داشته و شکلی ایستایی دارد و معمولا از ظاهر براق و درخشان برخوردار است. هر چند بارانی ها در مقابل نفوذ آب تا حدی مقاومت دارند، اما با این وجود کثیف می شوند و باید آن ها را در خشکشویی بارانی در تهران شستشو کرد.

خشکشویی بارانی

پارچه های بارانی از جنس مواد ضد آب هستند که می توانند از مواد طبیعی و یا مصنوعی مانند پلاستیک یا پلی استر تولید شده باشند. امروزه ما پارچه های بارانی مختلفی داریم که هر یک از آن ها مدتی پس از استفاده کثیف شده و باید خشکشویی شوند.
اما خشکشویی بارانی ها با سایر لباس ها تفاوت زیادی دارد، این پارچه ها، همان طور که گفته شده در مقابل آب و رطوبت دوام دارند، از این رو باید برای آن ها، از روش های متفاوت بهره گرفت.

قیمت خشکشویی بارانی

قیمت شستشو بارانی ها همیشه یک سوال پر تکرار در ذهن مشتریان است. باید بدانید که تعرفه های خدمات خشکشویی با توجه به یک سری موارد تغییر می کند، از این رو نمی توان در بازه های زمانی متفاوت، برای لباس های مختلف، قیمت یکسان را درنظر داشت. برای قیمت خشکشویی بارانی بهتر است بدانید که بهترین کار، استعلام قیمت از خشکشویی لاوسته است. اما در کنار آن قیمت خشکشویی با توجه به یک سری عوامل تعیین می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• نوع پارچه بارانی
• جنس بارانی
• میزان کثیفی
• مواد شوینده
• لکه بری
• تعداد البسه

خشکشویی تخصصی بارانی در تهران

جنس پارچه بارانی با سایر لباس های زمستانی فرق می کند، از این رو باید خدمات شستشوی آن با روش های تخصصی انجام شود. در نتیجه تنها خشکشویی های تخصصی خدمات شستشو بارانی ها را ارائه می دهند، چرا که باید از مواد و روش های خاص آن استفاده شود. لاوسته، خشکشویی بارانی در تهران است که به شما خدمات شستشو انواع بارانی ها را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد و در کم ترین زمان ممکن آن را به دست شما می رساند، چرا که زمان در تحویل لباس های زمستانی اهمیت دارد و افراد می خواهند تا از آن ها استفاده کنند.

 

خشکشویی بارانی در تهران

بهترین خشکشویی بارانی ( لباس زمستانه) در تهران

شستشو کردن لباس های زمستانی نسبت به سایرین کمی سخت تر است، چرا که بافت پارچه های این لباس ها محکم و ضخیم بوده و در زمان آلودگی، خدماتی مانند لکه بری و شستشو باید دقیق تر انجام شوند. از این رو شستن لباس های زمستانی و بارانی در خانه امکان پذیر نیست و افراد باید آن ها به خشکشویی ها ارائه دهند تا به صورت تخصصی شستشو شوند.

در خشکشویی ها برای بافت لباس زمستانه از مواد شوینده متفاوت استفاده می کنند و روش های شستشو برای آن ها تفاوت دارند. از طرفی میزان کیفیت خدمات خشکشویی ها در شستشو لباس های زمستانی و بارانی نیز اهمیت بالایی دارد.
یک خشکشویی با کیفیت باید بتواند لباس های زمستانی را کامل دسته بندی کند، چون که بافت هر پارچه با دیگری متفاوت است، پس از آن لکه بری را انجام داده و سپس شستشو کند.

همچنین در کنار کیفیت، باید بتواند خدمات خود را در اسرع وقت و با تعرفه مناسب به مشتریان ارائه دهد. به همین دلیل خشکشویی بارانی در تهران لاوسته یکی از معدود خشکشویی هایی است که به صورت تخصصی در زمینه شستشو انواع بارانی فعالیت می کند.

چگونه بارانی ها را بشوییم؟

برای شستن بارانی ها دو روش وجود دارد، اولین آن این است که این کار را در خانه انجام دهید که اصلا به شما پیشنهاد نمی شود، چرا که نه تنها لباس تمیز نمی شود، بلکه بافت آن آسیب دیده و تغییر رنگ و کیفیت هم می دهد و از آن جایی که بافت پارچه ها سنگین است، خشک شدن آن زمان طولانی می برد که خودش نیز آسیب زننده است و به پارچه رنگ و بوی بدی می دهد.

در صورتی که اگر شما بارانی خود را به خشکشویی ها تحویل می دهید، آن ها ابتدا میزان آلودگی و کثیفی بارانی را بررسی کرده و سپس با توجه به نوع پارچه، خدمات شستشو را آغاز می کنند که کاملا با روش های خانگی تفاوت دارد.
مواد شوینده ای که در آن جا به کار می رود، کاملا تخصصی و متفاوت بوده و در آخر مراحل خشک کردن و اتوکشی نیز انجام می شود.

کیفیت خدمات خشکشویی بارانی به این صورت است که به بافت پارچه، رنگ و جنس آن اصلا آسیب نمی رسد، میزان آلودگی ها هر چقدر هم زیاد باشد، کامل پاک می شود و خدمات خشک کردن در زمان کم انجام می شود. پس می توان نتیجه گرفت که شستشو لباس های بارانی تنها باید توسط مراکز خشکشویی آنلاین در تهران مانند لاوسته انجام شود.

 

هم اکنون با لاوسته تماس بگیرید ۰۹۱۲۴۵۷۹۲۰۵ 

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید