خشکشویی اورکت در تهران

26/اکتبر/2023
ravi
جستجو

خشکشویی اورکت در تهران

هم اکنون برای خدمات خشکشویی اورکت زنانه ؛مردانه؛ نظامی و … با لاوسته ۰۹۱۲۴۵۷۹۲۰۵  تماس بگیرید.

اورکت یکی از البسه زمستانی است که به دلیل بافت فوق العاده گرم آن، بدن را از سرما محافظت می کند. اورکت ها معمولا قد بلند تری نسبت به دیگر لباس های زمستانی دارند و جنس آن ها از پشم می باشد و پارچه آن ها ضخیم است. اورکت ها مانند سایر لباس ها پس از مدتی استفاده، کثیف می شوند و با توجه به جنس پشمی و حساسی که دارند باید با استفاده از مواد شوینده مخصوص شستشو شوند، بنابراین بهترین کار این است که شستشوی آن ها را به مراکز خشکشویی اورکت در تهران بسپارید.

خشکشویی اورکت

اورکت ها از مواد با کیفیت تولید می شوند. معمولا اورکت ها را از پارچه های صد در صد پشمی تولید می کنند، اما از کشمیر هم در دوخت آن ها می توان استفاده کرد که هر دو کیفیت و قیمت نسبتا بالایی دارند. به همین دلیل شستشوی اورکت در خانه می تواند به پشم آن ها آسیب بزند و هم از نظر طول عمر و هزینه لباس را بی کیفیت کند و هم این که شستشوی آن به درستی انجام نشود. در خشکشویی ها از مواد شوینده مناسب پشم استفاده می کنند تا بهترین کارایی را داشته باشد.

خشکشویی آنلاین اورکت

تحویل لباس ها به مراکز خشکشویی به صورت حضوری برای بسیاری از افراد زمان گیر است، بنابراین شاید آن ها ترجیح دهند که لباس هایشان را به خشکشویی ها ندهند. در صورتی که امروزه با خدمات آنلاین خشکشویی اورکت، شما می توانید البسه خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری تنها در درب محل به آن ها تحویل داده و پس از انجام خشکشویی نیز تحویل بگیرید بدون آن که بخواهید برای دریافت هم حضوری مراجعه کنید.

خشکشویی آنلاین اورکت لاوسته به این صورت است که پس از ثبت سفارش، لباس های شما توسط پرسنل لاوسته در درب محل دریافت شده و پس از انجام خدمات شستشو با استفاده از مواد با کیفیت، البسه در آدرس دریافت شده ارسال می شود، بدون آن مشتریان بخواهند حضوری مراجعه کنند.

خدمات تخصصی: خشکشویی کاپشن 

قیمت خشکشویی اورکت

هر لباسی با توجه به کیفیت پارچه ای که دارد و میزان آلودگی آن از قیمت متفاوتی در خشکشویی ها نسبت به سایر البسه برخوردار است. به همین دلیل یک قیمت مشخص نمی توان برای خشکشویی هر لباس مانند اورکت ها در نظر گرفت. اما به صورت کلی قیمت خشکشویی لباس ها با توجه به موارد زیر تعیین می شود:
۱٫ نوع لباس
۲٫ میزان آلودگی
۳٫ وجود لکه و کثیفی
۴٫ مواد شوینده
۵٫ خدمات اتوکشی

 

خشکشویی اورکت در تهران

 

خشکشویی اورکت نظامی

یک سری اورکت ها هستند که در واحدهای مختلف مورد استفاده پرسنل آن ها قرار می گیرند یا این طرح و شکل نظامی دارند. این اورکت ها رنگ های مخصوص داشته و طراحی های خاص خودشان را دارند. شستشو کردن آن ها نیز تخصصی است؛ چرا که رنگ پارچه نباید تغییر کند. خشکشویی اورکت های نظامی همراه با اتوکشی آن ها باید به صورت تخصصی انجام شود تا کیفیت پارچه آن ها مانند روز اول حفظ شود.

بهترین خشکشویی اورکت تهران

شستشوی هر لباسی با دیگری تفاوت دارد، بنابراین تمامی خشکشویی ها نمی توانند شستشوهای با کیفیت برای همه لباس ها را انجام دهند. اگر شما می خواهید یک سری البسه خاص خود را مانند اورکت به خشکشویی ها بسپارید بهتر است به سراغ بهترین آن ها بروید. بهترین خشکشویی اورکت، شناخت لازم از جنس پارچه آن دارد و از مواد شوینده مناسب آن استفاده می کند تا بافت پارچه آسیب نبیند. همین طور لکه بری و اتوکشی را با تجهیزات متفاوت انجام می دهد تا اورکت مانند روز اول خودش باقی بماند.

خشکشویی لاوسته با بهره گیری از مواد شوینده با کیفیت و تجهیزات خاص به شما تخصصی ترین خدمات شستشو و اتوکشی انواع اورکت را ارائه می دهد. شما می توانید بدون پرداخت هزینه های سنگین و با قیمت مناسب شستشوی اورکت هایتان را به لاوسته بسپارید.

سوالات متداول

۱٫ چرا باید اورکت ها به خشکشویی ها سپرده شوند؟ به دلیل بافت پارچه ای پشمی که دارند، شستشو آن ها در منزل با روش های خانگی امکان پذیر نیست.

۲٫ قیمت خشکشویی اورکت ها با توجه به مواردی تعیین می شود؟ میزان آلودگی، کیفیت جنس، مواد شوینده و خدمات انجام شده.

۳٫ بهترین روش خشکشویی اورکت ها به چه صورت است؟ استفاده از مواد شوینده مخصوص و تجهیزات مناسب.

۴٫ بهترین خشکشویی اورکت ها کجاست؟ خشکشویی لاوسته تخصصی ترین خدمات شستشوی انواع اورکت را با مواد شوینده مناسب و دستگاه های جدید ارائه می دهد.

 

خشکشویی آنلاین در تهران لاوسته 

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید