اتوشویی آنلاین در تهران

13/دسامبر/2023
ravi
جستجو

اتوشویی آنلاین در تهران

خدمات خشکشویی و اتوشویی با یک تماس ۰۹۱۲۴۵۷۹۲۰۵ 

خشکشویی و اتوشویی امروزه اهمیت زیادی دارد و بیشتر مردم برای شستشو لباس ها از خدمات آن ها بهره می گیرند. در خدمات خشکشویی ها همان طور که می دانید از آب برای شستشو البسه استفاده نمی کنند، به همین دلیل در زمان خشکشویی هیچ گونه آسیبی به رنگ و جنس پارچه ها وارد نمی گردد،

در صورتی که در روش های خانگی لباس به شدت آسیب می بیند و اتو کردن آن هم به روش دستی امکان پذیر نیست. اتوشویی هم یکی از خدماتی است که در کنار خشکشویی اهمیت زیادی دارد. در این خدمات از اتوهای مخصوص برای باز کردن چین و چروک لباس ها استفاده می شود.

اتوشویی چیست؟

اتوشویی برای صاف کردن چین و چروک های البسه به کار می رود. در کار اتوشویی از اتوهای فلزی که داغ هستند برای باز کردن چروک ها استفاده می کنند. اتوهای اتوشویی دارای وزن بالا و گرمای زیاد هستند که سبب شده تا الیاف لباس ها صاف و یکدست شود. اتوشویی جزء کارهایی محسوب می شود که هم کیفیت لباس ها را نگه می دارد و همین که دوام و طول عمر آن ها بیشتر می کند. اتوشویی یکی از کارهایی است که معمولا در مراکز خدمات خشکشویی انجام می شود.

فرق خشکشویی با اتوشویی

خشکشویی و اتوشویی هر چند در نظافت و شستشو کردن البسه اهمیت دارد، اما این دو با یک دیگر از تفاوت هایی برخوردارند. در خشکشویی ها، کار اصلی این است که لباس ها تمیز شوند و در صورت وجود لکه، خدمات لکه بری انجام گردد. در صورتی که در اتوشویی هدف تمیزی لباس ها نیست.

در اتوشویی ها چین و چروک لباس ها را برطرف کرده و پارچه را صاف می کنند. در صورتی که در خشکشویی ها هم چین و چروک ها از بین رفته و هم آلودگی ها تمیز می شود. در خشکشویی ها از وسایل و تجهیزات مخصوص شستشو استفاده کرده، در صورتی که در اتوشویی ها از اتوهای فلزی بهره می گیرند.

فرق آبشویی با اتوشویی

آبشویی با اتوشویی نیز تفاوت هایی دارد. در خدمات خشکشویی و نظافت لباس از آب استفاده نمی کنند، بلکه به جای آن از حلال های مختلف بهره می گیرند. در اتوشویی هم نظافت لباس اصولا مد نظر نیست؛ اما در آبشویی از موادی مانند پودر لباس و یا صابون لباس استفاده شده و آب اصلی ترین نقش را بر عهده دارد. در واقع در آبشویی، البسه در ماشین لباسشویی های صنعتی شستشو می شوند در صورتی که در خدمات خشکشویی و اتوشویی به این شکل نیست.

 

اتوشویی آنلاین در تهران

بدانید: خشکشویی‌ آنلاین شمال تهران

قیمت اتوشویی

قیمت یکی از سوالات رایج مشتریان است، درمورد هزینه های اتوشویی باید به شما بگوییم که اتوشویی نیز مانند سایر خدمات مشابه در این زمینه، دارای قیمت متفاوتی است. نرخ اتوشویی می تواند به نوع پارچه، تعداد البسه، میزان چروکی و … بستگی داشته باشد و با توجه به آن ها اعلام می شود.

نرخ اتوشویی

درمورد هزینه های اتوشویی بهترین کار این است که با توجه به نوع پارچه، لباس، پرده و هر لباسی که قرار است اتوشویی روی آن انجام شود، از مراکز خشکشویی و اتوشویی ابتدا استعلام قیمت بگیرید؛ چرا که هر پارچه با دیگری می تواند تفاوت داشته باشد و آن ها با در نظر گرفتن نرخ اتحادیه، تعرفه خدمات را به شما ارائه می دهند.

مزایای اتوشویی آنلاین

با توجه به مزایای خدمات اینترنتی، امروزی بسیاری از کسب و کارها در بستر آنلاین، خدمات خود را ارائه می دهند. مراکز تخصصی خشکشویی و اتوشویی نیز به همین صورت بوده و خدمات ارسال و دریافت پارچه ها و البسه را به شکل آنلاین انجام می دهند.

خدمات اینترنتی در شهرهای شلوغ امروزی و دغدغه های زندگی مردم، باعث شده تا آن ها ساده تر و سریع تر بتوانند البسه خود را اتوشویی کنند، بدون آن که بخواهند به صورت حضوری مراجعه کنند. همین طور دسترسی آن ها به مراکز اتوشویی معتبر خیلی راحت تر است.

بهترین اتوشویی تهران

در بین مراکز ارائه دهنده خدمات اتوشویی، بهترین مرکز آن است که علاوه بر کیفیت خدمات بالا، قیمت مناسب هم داشته باشد و خدمات خود را به صورت اینترنتی به مشتریان ارائه دهد تا به صورت حضوری مراجعه نکنند. یک اتوشویی با کیفیت به صورت شبانه روزی خدمات خود را ارائه می دهد، چرا که هر فردی در هر ساعتی امکان دارد به این خدمات نیاز داشته باشد. اتوشویی آنلاین در تهران لاوسته جزء بهترین مراکز خشکشویی و اتوشویی است که این خدمات را بالاترین کیفیت بدون نیاز به پرداخت هزینه سنگین ارائه می دهد.

سوالات متداول

۱) اتوشویی چیست؟ اتوشویی به خدماتی گفته می شود که در آن چین و چروکیدگی لباس ها با استفاده از تجهیزات مخصوص صاف می شود.

۲) اتوشویی با خشکشویی یکی است؟ خیر این دو خدمات با هم دیگر تفاوت دارند.

۳) آیا مراکز خشکشویی خدمات اتوشویی ارائه می دهند؟ بله اغلب از خشکشویی ها خدمات اتوشویی را در کنار شستشو لباس ارائه می دهند.

۴) چرا باید از خدمات اتوشویی آنلاین استفاده کرد؟ انجام سفارشات در زمان کم تر، عدم نیاز به مراجعه حضوری، قیمت مناسب تر، دسترسی راحت به مراکز معتبر و … از جمله دلایلی هستند که در حال حاضر افراد از خدمات اتوشویی آنلاین استفاده می کنند.

با دوستان‌ به اشتراک بگذارید